vineri, 9 aprilie 2010

Trecut

Nu stiu de ce nu pot sa scap de trecut.Oriunde as fi, ma urmareste,este pe urmele mele, nu pot sa fac un pas fara ca el sa stie ce fac.

"-Vreau explicatii.Atat.
-Ce explicatii? Nu am nici o explicatie.S-a terminat tot.Punct.
-De ce?De ce nu vrei sa vorbesti cu mine? De 3 luni ma tin dupa tine si nu vrei sa discutam.
-Ce sa mai vorbim? Nu mai avem ce.
-Ba da.De ce m-ai parasit? De ce ti-ai batut joc de mine? Am facut orice pt tine,ti-am facut pe plac.Ti-am dat tot ce ai vrut,am facut numai ce ai vrut tu.Vrei sa ma omor?As face-o,dar nu pot.
-Nu mi-am batut joc.Dar daca asta te consoleaza,gandeste-te ca mi-am batut joc,ca nu te-am iubit niciodata si ca nu am simtit absolut nimic pt tine.Nu e nevoie sa mori.O sa te insori,asa cum ai zis si tu,chiar daca nu o sa fie din iubire,tot o sa te insori.
-Nu vreau sa ma insor.Nu am de gand sa fac asta acum.E din cauza mamei tale,nu-i asa?
-Mama n-are nici o legatura cu asta.
-Ba da.Ti-ai sacrificat dragostea in favoarea mamei tale.Te "felicit" pt asta.
-Ba nu! Nu-i adevarat! Gata,lasa-ma, nu mai am ce sa discut cu tine,ti-am zis de atatea ori,lasa-ma in pace,nu te mai tine dupa mine,uita-ma!!! "

Si trecutul revine iar si iar in viata mea,fara sa pot sa fac altceva decat sa-l privesc, sa ii ascult aceleasi si aceleasi fraze folosite de atatea ori,incat le stiu pe de rost.A fost prima mea relatie,dar nu inteleg de ce nu poate sa treaca peste.El nu stie ca acum iubesc pe altcineva,el nu stie cate lacrimi am varsat pt acel baiat,el nu stie nimic.Absolut nimic! Crede ca mama ma opreste sa-l iubesc,dar de fapt de vina e celalalt baiat.Acela la care si acum mai visez si la care inca tin foarte mult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu