luni, 5 aprilie 2010

1

Prima mea relatie...s-a incheiat de ceva timp, dar pot sa spun ca m-a marcat.
As vrea sa zic acum ca nu m-a afectat cu nimic,ca pot sa trec usor peste ea,dar nu e chiar asa.Intr-adevar,nu il mai iubesc,nu mai tin deloc la el,dar nu il voi uita niciodata.
Relatia noastra a durat 2 ani si ceva.Eu m-am despartit de el,nu regret ca am facut-o,pt ca aceasta relatie nu ducea nicaieri.Dar fara el stiu ca as fi fost altfel.
Daca nu ar fi fost el, poate nu i-as fi inteles niciodata pe parintii mei.
Daca nu ar fi fost el,poate nu as fi inteles anumite lucruri despre oameni: faptul ca fiecare actioneaza pt propriul bine, faptul ca unii "prieteni" te tradeaza si te lasa balta cand iti este mai greu, faptul ca nu toti baietii viseaza la marea iubire,ci vor doar sa se distreze, faptul ca atunci cand ai un iubit,tinzi sa ii innebunesti pe toti cu certurile voastre sau cu iubirea voastra.
Daca nu ar fi fost el, nu as fi inteles ca viata nu e ca in filme si ca iubirea trece si prin stomac, ca trebuie sa te gandesti la ziua de maine, ca atunci cand vei avea o familie nu poti sa ii spui copilului tau cand iti cere o ciocolata ca nu ai bani sa i-o iei pt ca tu ai visat la marea iubire in loc sa te gandesti si la viitor.
Nu as fi inteles ca exista si prieteni adevarati,care sunt alaturi de tine,indiferent de orice si care te sprijina chiar si atunci cand gresesti si incearca sa te aduca pe calea cea buna.Prieteni care iti asculta toate prostiile si stau langa tine cand te vad ca plangi si ca suferi pt baieti care poate nu merita.Prieteni care stiu ce inseamna prietenia.Prieteni care incearca sa iti arate ca nu e bine ce faci,dar te lasa sa actionezi cum vrei tu,stiind ca dupa aceea tot la ei te duci si o sa te plangi.Prieteni care probabil sunt pt toata viata.
Fara el, nu mi-as fi dat seama ca dragostea doare,atunci cand crezi ca iubesti,chiar daca dup-aia ti-ai dat seama ca probabil aceea nu a fost iubire.
Fara el, nu as fi inteles cat conteaza o intalnire fata in fata, spre deosebire de cele in care vorbesti la telefon sau pe mess.
Fara el, poate nu as fi ezitat sa incerc mai multe tipuri de droguri,ca sa experimentez anumite senzatii.
Fara el, nu mi-as fi dat seama ca anumite lucruri sunt rele si nu trebuie sa le faci.
Datorita lui,mi-am dat seama ca nu vreau un sot care sa bea.Alcoolul poate distruge o familie.
El m-a facut sa-mi dau seama ca o persoana are si defecte,nu numai calitati si trebuie sa o acceptam asa cum e.
Mi-am dat seama ca intotdeauna cer mult prea mult de la altii,fara sa ofer la fel de mult in schimb.
Mi-am dat seama ca sunt egoista si impulsiva si ca nu pot sa ma schimb in aceste doua privinte.
Am realizat ca sunt si alte persoane mai importante decat mine in lume,dar ca pt mine nu conteaza asta.
Am realizat ca durerea altora este mult mai mare decat a mea si ca unii trec prin situatii mult mai grele decat cele prin care am trecut eu.
Datorita lui,mi-am dat seama ca familia e familie si ca nu are rost sa renunt la ea pt oricine.
In mare parte,datorita lui sunt ceea sunt azi,cu bune si cu rele.

Un comentariu:

  1. mda.. poate atunci cand am spus ca imi place nu stiam atat de multe detalii,nu crezi?:P

    RăspundețiȘtergere