joi, 22 aprilie 2010

Realitatea



Incerc sa te fac pe tine sa revii la realitate,dar eu sunt mai aeriana decat tine.Eu visez lucruri mai imposibile decat visezi tu.Eu sunt mai rau decat tine,dar nu o arat ca tine.Incerc sa ma prefac mai mult,sa nu imi arat latura sentimentala si visatoare.Mie mi-e frica de sentimentele mele,as vrea sa le sterg cu buretele,sa dispara,sa uit de ele.Dar nu pot.Inca visez la el,realitatea nu imi spulbera iluziile.Poate o va face intr-o zi,dar acum nu.Acum realitatea se intrepatrunde cu starea de visare si vad doar ce vreau eu sa vad.Nu ma afecteaza nimic,inteleg ce vreau eu,nimeni nu ma poate scoate din starea asta.
E primavara...copacii sunt atat de frumosi,inverziti :x si eu ma gandesc la iarna care tocmai a trecut,cand afara era frig,dar in sufletul meu era cald.Acum e cald afara si in sufletul meu e frig,e o furtuna care pare sa nu mai treaca.Primavara a fost mereu anotimpul meu preferat.Acum as vrea sa ma ajute sa trec peste o iarna plina de intamplari fericite,dar si unele triste si sa imi readuca pacea sufleteasca de care am nevoie.Atat vreau...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu