joi, 8 aprilie 2010

Future

Stiu ca te voi intalni,se presupune ca fiecare are un soulmate.Sper ca e adevarat si in cazul meu.Acum e prea devreme sa te intalnesc,dar tu sigur existi undeva.Si sigur te voi gasi.
Voi fi viata ta,sufletul tau,aerul pe care il respiri.
Voi fi oxigenul de care ai nevoie in fiecare zi pt a trai.
Voi fi singura de care vei fi dependent,voi deveni ca un drog pt tine,un drog care iti face bine.
Voi fi sufletul tau pereche,voi fi persoana in care ai cea mai mare incredere,voi fi fata pe care o vei dori cel mai mult.
Voi fi...sotia ta.
Dar oare tu poti fi toate astea pt mine? Oare o sa devii un drog necesar? Oare o sa pot spune vreodata ca nu pot trai fara sotul meu? O sa pot candva sa las totul balta si sa vin la tine,numai la un simplu apel de la tine? Voi putea vreodata sa te iubesc enorm? Voi putea oare sa mai iubesc pur,avand acea putere de sacrificiu?
Daca inima mea nu o sa fie intreaga atunci? Daca ranile lasate de durerile simtite acum nu se vor mai vindeca? Ce faci atunci? O sa reusesti tu sa aduni bucata cu bucata si sa refaci puzzle-ul inimii mele? O sa existe vreun baiat care ar putea sa faca asta?
Sau o sa fie o simpla relatie,o casatorie de genul: "era timpul sa ma casatoresc si el a fost primul care mi s-a parut potrivit pt rolul de sot"?
O sa gasesc vreodata iubirea potrivita pt mine, acea iubire care ma face sa am fluturi in stomac, care ma face sa visez la vrute si nevrute, de dragul careia o sa pot sacrifica tot?
Nu vreau o casatorie la intamplare, nu vreau copii facuti din obligatie,ca stiu ca trebuie sa am neaparat copii si o sa fiu prea batrana pt a mai astepta.Vreau o casatorie cu Mr. Right.Vreau niste copilasi carora o sa pot sa le povestesc cand vor creste ca iubirea dintre mine si tatal lor a rezistat in timp si ca la 50,60,70 de ani inca ne mai amintim cu drag de tinerete si inca ne iubim.
Asta imi doresc.Dar asta isi va dori si el?

Un comentariu: