vineri, 16 aprilie 2010

Flori ilegale



Cu aproape un an in urma,am tras si eu dintr-un joint.A fost una din cele mai nasoale experiente din viata mea.A doua zi am vomat tot,mi-a fost rau,in noaptea aia nici nu dormisem si fumasem si tigari+joint si bausem si putin alcool.Toate s-au adunat si a iesit o experienta extrem de neplacuta.Probabil ar fi trebuit sa rad,sa simt ca zbor,cum fac ceilalti,insa eu eram constienta,eram serioasa si ma uitam in oglinda la fata pe care o aveam,zicandu-mi "wtf?":ochi injectati,rosii,fata alba,ca de vampir,ce mai,aratam de parca murisem si atunci inviasem.Atunci am promis ca in viata mea nu voi mai repeta experienta.Stiu ca nu poti sa devii dependent de asa ceva,cel putin la inceput,dar nu am de gand sa risc.
De fumat tot nu m-am lasat :d.Poate voi reusi intr-o zi.Sper sa nu fie prea tarziu.
P.S. Nu sunt de acord cu drogurile,tinerii isi distrug viata cand le consuma,mai ales pe cele tari: cocaina,heroina si altele.Prefer sa imi rezolv problemele fiind treaza,constienta de actiunile mele si nu sa fiu drogata,visand la inca o doza.Stiu ca cei care se apuca nu prea reusesc sa le mai lase.
P.P.S. Si tigarile sunt niste droguri,si alcoolul,dar cel putin astea nu provoaca atatea "neplaceri" ca si adevaratele droguri.De tigari te poti lasa mai usor decat de cocaina,spre exemplu; si tutunul nu iti distruge viata sociala,prieteniile,locul de munca sau familia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu