miercuri, 21 aprilie 2010

Da

...Si da,te iubesc.Da,sunt o fraiera ca tin la un prost.Si da,esti un prost,un maaaaare prost.Da,nu te suport in preajma mea,dar in acelasi timp te vreau numai langa mine.Da,te urasc numai pt faptul ca te crezi cea mai inteligenta persoana de pe planeta asta,dar nu stii absolut nimic atunci cand te intreb ceva si nu vezi ca eu chiar sunt mult mai desteapta decat tine si nu ma laud ca tine.Da,iti urasc glumele proaste si mistourile alea tampite;dar nah,trebuie sa te inteleg,suferi de atentie din partea oamenilor si doar asa o poti capata.Da,iti urasc mersul ala de poponar.Da,iti urasc capatana aia seaca.
Da,este incredibil cate sentimente poti trezi in mine;cum pot sa te urasc si sa nu vreau sa te mai vad niciodata si numai la o simpla privire de-a ta sa ma faci sa te iubesc si mai mult si sa ma pierd in capruiul limpede si stralucitor al ochilor tai?Inainte ma priveai cu dragoste,cel putin asa parea; dar probabil ochii tai limpezi stiu sa se prefaca foarte bine.Ai mei mai au inca de invatat lucrul acesta.
Oare vezi in ochii mei tot ceea ce gura nu poate sa iti sopteasca?Oare vezi ca la o simpla privire de-a ta ma inmoi si te iubesc din ce in ce mai mult? Ador ochii tai caprui care ma fac sa ii privesc neincetat,pana imi amintesc ca mai sunt si alte persoane in jur si atunci intorc capul rusinata.Poate nu ai vazut nimic din toate astea...poate ai ramas in ignoranta ta acolo fara sa vezi ce se intampla cu adevarat in jurul tau...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu