vineri, 23 aprilie 2010

Caractere


Mi-ar placea sa fiu atat de puternica.As vrea sa am taria de caracter sa pot spune NU atunci cand stiu ca nu e bine.Mi-ar placea sa imi continui drumul in viata fara sa ma uit inapoi,fara sa regret nimic din ce am facut.Poate totusi e mai bine ca am facut anumite lucruri,ca apoi,cine stie...as fi regretat ca nu le-am facut. Cu toate acestea,nu pot sa nu privesc inapoi si sa pierd timpul aiurea gandindu-ma la "ce-ar fi fost daca...?" .Nu pot sa trec peste tot ce a fost si sa ma prefac ca nu m-a afectat cu nimic.M-a afectat foarte tare,a lasat urme adanci in sufletul meu si nu pot sa privesc inainte si sa fiu fericita,fara sa imi amintesc tristetea din trecut.Asta sunt eu...si tot eu sunt aia care poate ierta pe oricine,chiar daca nu merita,pt ca suntem oameni si gresim.Iert o data...a doua oara,daca se repeta greseala,nu stiu cata forta as avea sa mai iert, oricat as suferi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu