duminică, 25 aprilie 2010

Ciocolata


Sunt dependenta de ciocolata :D.Am citit ca ciocolata ingrasa,ca doar cea neagra e buna s.a.m.d.,dar in cazul meu chestia asta nu e valabila.Sunt slaba si totusi mananc foarte multe dulciuri,in special ciocolata.Ador ciocolata cu lapte si cea alba,dar mananc si praline ( imi plac cele de la Milka,cu crema de capsuni si Toffifee), unele ciocolate cu crema si batoanele Snickers si Mars.
Nu imi place ciocolata cu fructe de padure si imi plac doar anumite marci de ciocolata.De cand sunt mica mananc aceasta delicatesa si nu cred ca as putea sa renunt vreodata la acest "viciu". Sunt intotdeauna fericita cand gust o ciocolata,ea este alaturi de mine la bine si la rau si studiile stiintifice au demonstrat ca daca mananci ciocolata cand esti trist, o sa te simti mai bine dupa.
Cred ca ne putem oferi din cand in cand o mica placere,mancand ciocolata,chiar daca ingrasa.Avem ca alternativa ciocolata neagra,care este buna pt sanatatea noastra (reduce colesterolul,reduce presiunea sanguina,este afrodiziac etc).

P.S. ciocolata este alaturi de mine la bine si la greu = mananc ciocolata si cand sunt vesela,si cand sunt trista.Nu se compara cu anumite persoane care ma sprijina intotdeauna,indiferent de situatie ;) ( adica persoana,nu persoanele ).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu