miercuri, 21 aprilie 2010

Angel or devil?

Am o colega,care imi este si prietena,care se poarta frumos cu toata lumea.Ajuta pe toti,daca ii ceri ceva,te ajuta imediat si iti da chiar mai mult decat ii ceri.Am inceput sa ma intreb: cum poate o persoana sa fie atat de buna si de sufletista? Oare nu are si ea o parte rea,ascunsa acolo adanc in ea,asteptand sa iasa la iveala? Orice om are o parte buna si una rea.La unii predomina ingerul din ei,la altii predomina dracusorul.Mie mi se spune des ca sunt rea.Nu stiu ce inseamna pt oameni cuvantul rau.Pt mine,sa fii rau inseamna sa lovesti animalele,sa nu ai mila fata de oamenii din jurul tau,sa nu iubesti pe nimeni, sa te comporti urat cu toata lumea.Eu nu sunt asa,mama mereu zice ca eu sunt miloasa.Pt cei din jur,faptul ca sunt sincera si le zic adevarul verde-n fata inseamna ca sunt rea.Intr-o lume dominata de minciuna si de oameni care poarta "masti", este normal ca cel care le zice durerosul adevar sa nu fie acceptat printre oamenii "de rand".Decat sa mint si sa ma prefac in fiecare zi,prefer sa fiu exclusa dintre majoritatea oamenilor si sa stau printre cei asemanatori mie.Daca asta inseamna ca sunt rea,atunci da,sunt rea pt ca sunt sincera.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu