joi, 15 aprilie 2010

Esti...

Esti cel care mi-a atras pt prima oara atentia deoarece ma fixai cu privirea cand te-am cunoscut.
Esti cel care ma incalzea iarna cand imi era frig pe bancuta din parc.


Esti primul baiat pe care l-am iubit si l-am urat in acelasi timp.

Esti picatura de ploaie care ma racoreste vara.

Esti cel pe care l-am iubit sincer.

Esti cel pe care poate inca il mai iubesc.

Esti cel care m-a facut sa sufar ingrozitor.

Esti cel pe care nu l-am putut uita.

Esti cel care a renuntat la mine.

Esti cel la care am renuntat.

Esti prima persoana la care ma gandesc dimineata.

Esti ultima persoana la care ma gandesc inainte sa adorm.

Esti cel care imi apareai in vis mereu.

Esti cel potrivit pt mine.

Esti cel care nu e potrivit pt mine.

Esti cel care m-a facut sa il iubesc dintr-o simpla privire,dintr-o simpla atingere.

Esti cel la care am crezut ca nu ma voi mai intoarce si de fiecare data m-am intors.

Esti cel care ma face sa il iubesc indiferent de situatie.

Esti cel care m-a prostit,daca pot spune asa.

Esti cel care ai fost.

Esti cel care nu mai este.

Esti cel care probabil nu va mai fi.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu