marți, 2 februarie 2010

Scrisoare de ramas bun

Nu o sa afli niciodata ca aceste randuri sunt pt tine.Nu o sa stii niciodata ca exista o persoana care te iubeste nespus de mult, care tine la tine, fara sa tina cont de toate fazele pe care le faci.
Ti-am spus ca te iubesc,aproape m-am injosit tot cautandu-te, gandindu-ma ca si tu simti la fel pt mine,dar ca esti prea orgolios si nu ai curaj sa mi-o spui.Probabil m-am inselat; nu o sa aflu niciodata daca intr-adevar ai tinut macar putin la mine, sau totul a fost o bataie de joc, pt ca nu aveai de cine sa mai razi.
Sigur tu nu stii tot ce simt si nici nu vei afla.O sa ramai in ignoranta ta acolo, alaturi de presupusa ta "popularitate", alaturi de "amicele" tale, alaturi de toti cei care te influenteaza in fiecare zi.Tu nu iti dai seama,dar toti cei care te influenteaza pe tine,au pe cineva alaturi si sunt fericiti.Tu nu vezi ca ei ies in oras, se distreaza cu persoana iubita si tu stai in casa,gandindu-te pe cine sa mai fraieresti.
NICIODATA nu o sa stii cat te-am iubit si cat te iubesc.Poate doar banuiesti,dar nu esti sigur.Si niciodata nu o sa iti ofer siguranta asta,pt ca nu meriti.NU MERITI absolut nimic din partea mea: nici lacrimile mele,nici iubirea mea, nici cuvintele mele de incurajare, nici macar salutul meu nu il meriti.De ce? Pt ca tu esti un baiat care habar nu are ce simte.Nu stii ce vrei, nu stii ce simti, nu stii nimic.Stii doar sa faci glume proaste pe seama unor persoane care nici macar nu se chinuie sa iti raspunda si te lasa vorbind singur.
Ar trebui sa iti zic acum mii de jigniri...dar nu pot.Nu pot pt ca in ciuda a tot ce mi-ai facut,a tot ce mi-ai zis,a tot ce ai gandit despre mine,eu inca te iubesc.De asta nu pot.
Lacrimi curg pe obrazul meu...pt tine...probabil sunt ultimele lacrimi pe care le mai vars pt tine.
Nu meriti nimic din partea mea si ma oftic cand stiu ca exista sigur cel putin un baiat in orasul asta care ma iubeste si ar vrea sa fie cu mine, si eu nu pot sa fiu cu el,pt ca ma gandesc la tine.
Incepusem sa te uit,dar apoi ai aparut iar in viata mea.Mi-ai invadat mintea,inima,absolut tot.De ce? De ce ai facut asta? De ce nu m-ai lasat in pace, in lumea mea gri sau cu floricele sau cum era ea? Buna,rea,era lumea MEA.Acum nu imi mai apartine,acum este A TA; si mi-e ciuda,mi-e ciuda pt ca trebuia sa ramana lumea mea,trebuiau sa ramana gandurile mele.In schimb,mi-ai luat gandurile si mi-ai frant inima. Ce iti mai trebuie? Acum de ce nu pleci? De ce nu renunti? De ce iti place sa ma amagesti? De ce te crezi mai interesant atunci cand stii ca o fata suspina dupa tine?
Intr-o zi, o sa suferi cat sufar eu acum.Intr-o zi,o sa gasesti o fata care sa iti faca tot ce mi-ai facut tu mie.Si atunci...eu voi privi pe geam si imi voi aminti de tine,zicand "A fost odata...dar roata s-a intors".Sau daca nu mai tinem legatura pana atunci, o sa iti amintesti tu singur pe cate fete ai ranit si o sa vezi ca exista si un Dumnezeu care face dreptate.
Din pacate, in clipa de fata, nu cred ca roata o sa se intoarca vreodata.Eu o sa sufar in continuare,tu o sa alergi in continuare dupa alte cuceriri si roata o sa ramana fixa,asa cum este si acum.
Macar bun-simt iti trebuia,ca sa ma lasi in pace si sa ramai cu "iubitele" tale.Dar nu, tu ai preferat sa intorci cutitul in rana de multe ori,de parca doua rani nu erau de ajuns.Aveai nevoie sa ranesti,ca sa poti sa fii fericit.
Si acum o sa fii fericit, dar numai in plan material.Pt ca atunci cand o sa ajungi acasa, nu ai pe cineva din afara familiei care sa te intrebe daca esti bine sau care sa iti spuna un simplu "TE IUBESC".O sa ajungi pustiu, gol pe dinauntru, sau mai bine-zis,o sa ramai in continuare asa,pt ca deja esti pustiu.Toti presupusii prieteni te vor lasa si atunci cand o sa ai cea mai mare nevoie de un prieten, o sa vezi cat o sa regreti ca ai renuntat la cei care te iubeau cu adevarat.
Dar...astea sunt povesti...pe care acum sigur nu le crezi si nici nu o sa ti le spun eu.
Timpul va arata tot ce e de demonstrat si tot timpul vindeca si ranile.Acum,sunt in convalescenta,asteptand ca TIMPUL sa le vindece.
Poti sa fii sigur ca in seara asta am pus punct legaturii cu tine.In seara asta, am realizat cine esti si din seara asta, relatia noastra va ramane o simpla amintire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu