joi, 18 februarie 2010

...

Am ajuns de unde am plecat.Tot la tine ma gandesc,doar ca acum am un motiv in plus sa te uit: o blonda, care probabil e de curand iubita ta.
Poti sa stai cu ea cat vrei, eu stiu ca gandul tau e tot la mine.Stiu asta dupa cum ma privesti.Dar eu am renuntat la tine.Chiar daca mai sper putin,stiu sigur ca noi nu vom mai fi impreuna.Si o sa imi treaca si speranta,si iluziile, si dorul de tine.Si tu te vei intoarce iar la mine.Dar atunci eu o sa iti fac exact ce imi faci tu mie acum.Cat te-ai rugat ultima data de mine,o sa fie nimic pe langa cat o sa te rogi in viitor.Dar gata, nu mai fac planuri.
Ramai cu blonda ta, cu "inteligenta ei" care se gandeste numai la baieti muuuuult mai frumosi decat tine.Eu o sa raman singura, de fapt,raman cu prietena mea.Sau poate va aparea cineva si pt mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu