marți, 16 februarie 2010

:(

De ce vii iar? De ce nu ma lasi? De ce iti place sa ma amagesti?
De 14 februarie erai singur si deprimat si probabil aveai nevoie sa vorbesti cu cineva si nu m-ai gasit decat pe mine.Trebuia sa ma faci sa cred ca tii la mine,trebuia sa ma faci sa am iar iluzii.Stiu,nu te simteai tu bine daca nu ma faceai iar sa sufar.
Probabil prietena mea are dreptate,pt tine chiar este un joc,chiar daca eu ma gandesc ca poate chiar tii la mine.Pana acum,ar fi trebuit sa fiu constienta deja ca tu nu poti sa tii cu adevarat la o fata.Pentru tine,totul este un joc.Si eu am intrat in el.Oare voi putea sa scap? Oare imi va trece vreodata? Oare o sa pot sa te privesc vreodata in ochi si sa pot sa spun ca intr-adevar te-am uitat? Oare tu chiar nu realizezi ce simt cand te privesc? Stii ca tin la tine,stii asta de prea mult timp.Tocmai de-aia esti atat de sigur pe tine, pt ca stii ca acum poti sa faci ce vrei din mine.Dar asta o sa se schimbe.Tu deja ai realizat cat de singur esti,dar asta e din cauza ca tu nu stii ce vrei.
De ce nu stii ce vrei? De ce nu te gandesti numai la tine si la sentimentele tale si sa ii lasi pe cei din jur cu parerile lor? Poate ma insel...poate tu dai vina pe cei din jur,doar ca sa ma faci sa cred ca intr-adevar tii la mine.Poate prietenii mei au dreptate si eu ma insel.Cat as vrea sa nu fie asa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu