sâmbătă, 16 ianuarie 2010

;x



Am făcut tot ce-am știut să fac
numai să te uit
azi nici piesa noastră
nu o mai ascult.

Cafeneaua-n care ne-ntâlneam
acum o ocolesc
mi-amintește de întâiul "te iubesc!"...

Am șters și pozele cu noi
nu vreau să dau timpu-napoi
am renunțat la tot ce aveam
și-mi amintea de tine

Am șters și pozele cu noi
nu vreau să dau timpu-napoi
am renunțat la tot ce-mi amintea de tine

Însă ce nu pot uita
este amintirea ta
o păstrează inima
într-un colț de suflet

Și oricât aș încerca
nu te voi putea uita
te păstrează inima
într-un colț de suflet

Și ar mai fi ceva..
ce nu voi putea uita
sufletul nu mă lasă
azi e ziua noastră...(x2)

Am făcut tot ce-am știut să fac
numai să te uit
dar nu știam că-mi va fi dor
atât de mult

Spun mereu că nu mai simt nimic
când mă-ntreabă cineva
dar dacă nu mai simt nimic
de ce îmi sta gândul la ea?

Am șters și pozele cu noi
nu vreau să dau timpu-napoi
am renunțat la tot ce-mi amintea de tine

Însă ce nu pot uita
este amintirea ta
o păstrează inima
într-un colț de suflet

Și oricât aș încerca
nu te voi putea uita
te păstrează inima
într-un colț de suflet

Când e liniște
aud vocea ta
când sunt singură
simt atingerea ta
când închid ochii mei
văd ochii tăi
nu mai pot rezista...

Însă ce nu pot uita
este amintirea ta
o păstrează inima
într-un colț de suflet

Și oricât aș încerca
nu te voi putea uita
te păstrează inima
într-un colț de suflet

Însă ce nu pot uita
este amintirea ta
o păstrează inima
într-un colț de suflet

Și oricât aș încerca
nu te voi putea uita
te păstrează inima
într-un colț de suflet

Și ar mai fi ceva..
ce nu voi putea uita
sufletul nu mă lasă
azi e zïua noastră...(x2)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu