vineri, 15 ianuarie 2010

Pour toi,mon amie :x :x




Deci…textul asta este pt tine.Stii u ;) . Stii si tu ca uneori cuvintele nu exprima chiar tot ce simtim, dar de data asta voi incerca sa exprim macar un pic din ce simt in acest text.
In primul rand, stii ca niciodata nu as fi crezut ca vom fi cele mai bune prietene.Dupa tot ce mi s-a intamplat inainte cu fata aia care se dadea drept prietena mea, nu as fi crezut ca voi mai avea incredere in cineva,mai ales sa am o noua cea mai buna prietena…dar ai aparut TU.
Suna cam melodramatic, dar asa este…la inceput ne ciondaneam intr-una, tu nu ma sufereai, eu vedeam asta, dar atunci nu imi pasa ca nu ma suferi…eu stiam ca nu am nimic cu tine si nici nu aveam pt ce sa nu te suport; si am asteptat…asteptat…si iar asteptat, pana cand am vazut ca incepi sa ma placi si chiar sa ne imprietenim cu adevarat.Si acum, uite unde am ajuns: suntem cele mai bune prietene.Stiu ca tu crezi ca s-ar putea sa nu ramanem asa si atunci cand vom mai creste si vom fi la facultate si vom avea si serviciu, dar eu cred ca timpul nu va fi chiar atat de rau cu noi cum crezi tu si vom ramane la fel ca si acum: tu imi vei povesti toate secretele tale, eu pe ale mele, vom plange una pe umarul celeilalte, vom rade din orice, asa cum facem si acum, ca doar de asta sunt prietenii: sa te bazezi pe ei si sa ne ajutam reciproc.Deocamdata stiu ca eu nu te-am putut ajuta decat foarte putin, dar stii foarte bine ca sunt mereu alaturi de tine si cand vei avea nevoie de ajutorul meu il vei avea indiferent de ce se va intampla.Si nu vreau sa iti mai bage altii idei in cap ca eu nu te ajut si ca sunt indiferenta, pt ca tu stii ca nu e asa.
Esti una dintre persoanele care ma cunosc foarte bine.Esti cea care ma face mereu sa rad, chiar daca uneori ne certam si amandoua ne spunem lucruri pe care poate nu le simtim, dar le spunem la nervi ) .
Si tu esti un ingeras, dar de asemenea esti si un dracusor atunci cand vrei…si stii ca si eu sunt la fel…
Acum sa iti spun ce imi place la prietenia noastra:
Imi place cand vorbim incontinuu la telefon, pana cand ne dam seama ca nu mai avem minute :).
Imi place cand ne spunem toate secretele,cand ne facem confidente.
Imi place cand ne sprijinim una pe alta atunci cand ne este mai greu.
Imi place cand pe ceilalti ii enerveaza prietenia noastra…doar stii ca asa sunt eu :-" .
Imi place cand reuseste sa iti iasa un baiat din cap si apoi intra altul in locul lui in capsorul ala al tau dragut.
Imi place ca tu te controlezi, in timp ce eu sunt impulsiva si nu ma pot abtine prea des.
Imi place ca barfim.
Imi place ca iti place povestea mea de dragoste.
Imi place felul tau de a fi.
Imi place ca te inrosesti.
Imi place ca ma inveselesti atunci cand sunt suparata.
Imi place ca mereu ma intelegi si imi dai sfaturi.
Imi place cand fumam amandoua =)).
Imi place ca suntem amandoua la fel de nebune, desi tu mai ascunzi chestia asta.
Imi place ca esti curioasa .
Imi place….imi place tot la prietenia noastra.
Ceea ce nu imi place este faptul ca ne certam cateodata, dar imi place faptul ca ne impacam repede.
Nu imi place ca mereu eu ma impac cu tine si tu ramai suparata pana vin eu la tine, dar m-am obisnuit deja.Ce naiba, doar am un iubit care e in aceeasi zodie cu tine!
Stii deja ca eu sunt foarte impulsiva si vreau sa imi cer scuze pt momentele cand mai zic cate ceva rau, pt ca ma cunosti si stii cum sunt daca ma enervez.Eu de obicei incerc sa ma abtin cand ma cert cu tine, dar imi pica pe alte persoane :-" .
Si nu in ultimul rand, si eu te iub .
As putea sa mai zic o groaza despre noi, dar cuvintele stii ca nu pot intotdeauna sa exprime in totalitate ceea ce simtim cu adevarat….deci…u stii cat tin la tine si asta e tot ce conteaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu