vineri, 15 ianuarie 2010

Uitarea

Cum sa facem sa uitam anumite persoane din viata noastra?Cum ne putem amagi cu gandul ca cineva a aparut in viata noastra si il putem uita imediat?Cum sa ii explici cuiva ca trebuie sa uite pe cineva, cand stii foarte bine ca acest lucru nu e posibil?Fiecare persoana pe care o cunoastem isi pune amprenta asupra noastra si ne marcheaza viata intr-un fel sau altul.
Mama imi spunea ca o sa uit repede primul baiat pe care l-am iubit, ca sunt mica si o sa imi treaca repede.Am ramas cu acel baiat mai mult timp pt ca pur si simplu nu am putut sa il uit.Orice lucru imi amintea de el: o anumita melodie, o poezie sau o carte citita, un anumit parfum al unui baiat care trecea pe langa mine pe strada, locurile unde ne plimbam amandoi,absolut tot imi amintea de EL..si nu am putut sa renunt la el.Nici acum nu am putut sa uit prima mea iubire,dar in inima si in capul meu este acum un alt baiat,pe care chiar nu stiu cum as putea sa il uit.De un an de zile,chiar daca am mai fost impreuna intre timp,tot nu am putut sa il uit,desi probabil ar fi trebuit sa fac acest lucru.In schimb,ma incapatanez sa cred ca poate vom ramane impreuna intr-un final.Cine stie?
In concluzie...Nu avem cum sa uitam,ci ar fi mai bine sa incercam sa nu ne mai gandim asa mult la persoana care ne-a facut sa suferim si care intr-un fel sau altul a avut “grija” sa ne influenteze viata in rau,facandu-ne sa avem amintiri dureroase dintr-o anumita perioada din viata noastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu