sâmbătă, 28 august 2010

Destin

Cum sa nu fie deosebit pt mine? E singura persoana care a vazut ca fac gropite in obraji.Nu sunt niste gropite foarte adanci,dar cand zambesc sau cand rad se observa.Sunt persoane care ma cunosc de foarte multi ani si nu au vazut asta.In schimb,el a observat.Se uita la mine,eu zambeam si mi-a spus deodata:"faci gropite".Am ramas extrem de uimita,nu ma asteptam.I-am spus ca nu sunt chiar niste gropite,dar se vede ceva cand zambesc.
Atunci mi-am dat seama ca el ma cucereste doar prin lucruri simple.Cateodata spune anumite lucruri care ma fac sa ma indragostesc si mai mult( bineinteles ca el nu stie asta :D ).Nu ma cucereste prin cliseele folosite de toti baietii,ci prin anumite lucruri sau gesturi pe care le face la momentul potrivit.
Acum chiar nu ma mai gandesc ca ne vom desparti.Nu mai sunt sceptica si am incredere in el.Problema e ca atunci cand ma astept la ceva,nu sufar foarte mult.Acum,daca ne vom desparti,o sa sufar enorm,pt ca nu ma mai astept la lucrul asta.Am incredere in el si nu ma asteptam sa ajung sa ma schimb,sa ajung sa gandesc cu inima.Pot sa spun ca am ajuns in starea aia in care nu imi mai pun intrebari in legatura cu fiecare lucru pe care el mi-l spune,nu ma mai gandesc de o mie de ori daca e bine ce fac sau nu.Nu mai sunt cerebrala,ci plutesc.Poate nu e bine,poate ar trebui sa ma reintorc la vechea eu,cea care era suspicioasa si neincrezatoare si se astepta la anumite lucruri.Dar...mi-e bine asa.Ma simt bine cum sunt acum,fara indoieli,linistita si cu inima impacata.O verisoara mi-a spus ceva care m-a facut sa imi dau seama ca orice as face eu,tot nu pot sa schimb destinul.Mi-a zis: "daca e sa fie,o sa fie"....si are dreptate.Noi o sa fim impreuna sau o sa ne despartim,indiferent de ce as face eu sau de oricate banuieli as avea.Asa ca decat sa stau stresata si nelinistita,mai bine sunt fericita,traiesc clipa si raman in starea asta de "plutire".

7 comentarii:

  1. (ai dreptate toamna e deprimanta.. iar pentru mine sunt numai amintiri dramatic de melancolice :) but we have to take what's bad and turn it to the good side)

    ma bucur sa-ti citesc fericirea ;)) povestioara cu gropitele mi-a adus aminte de o replica dintr-un film: "you had me from 'hello' "

    "Problema e ca atunci cand ma astept la ceva,nu sufar foarte mult." e o modalitate .. to cope with problems. dar nu e bine.. nu iti face griji pt viitor. totul e incert, pana si acele lucruri pe care ne bazam se pot schimba la 180 de grade. trust your feelings, live the moment, and be happy! :)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Inainte eu eram banuitoare si sceptica si cea mai lunga relatie a mea a fost de aproape o luna.Niciodata nu ma indragostisem,nu stiam nici macar cum este,pur si simplu stateam cu cineva ca sa nu zic ca nu stau.Ii ofeream enorm de multa libertate si nu imi pasa ce face.Mi-am interzis sa ma atasez de cineva si chiar reusisem.Dar cand mi-am dat seama ca prietenul meu cel mai bun ma place,totul s-a schimbat.
    A trebuit sa aleg,ori sa ma prefac ca nu vad toate semnele,ori sa traiesc momentul.
    Am ales a doua varianta,desi la inceput fixurile mele erau prezente peste tot,din fericire el stia de ele,sau isi dadea seama si urmau nopti lungi in care imi explica de ce ar trebui sa fac cumva si nu altfel si pana nu intelegeam nu se lasa.
    Dupa o perioada de timp pur si simplu am renuntat sa ma mai gandesc" ce se intampal daca" sau sa fiu sceptica.M-am gandit ca daca se va intampla,se va intampla.
    Si au trecut aproape 2 ani si nu s-a intamplat nimic,ma rog nimic rau.
    Cred ca ar trebui si tu sa traiesti fiecare clipa si sa comunicati[asta cred eu ca este cheia unei relatii]sa nu lasati nimic sa treaca,pentru ca in viitor nimicul ala se va transforma in ceva maaaaaaaaare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-a dat el motive?De ce nu incerci sa ii arati cine esti tu cu adevarat?De ce nu incerci sa ii spui temerile tale,fixurile si tot?Daca chiar tine la tine,va incerca sa te inteleaga si sa te ajute sa treci peste aceste temeri.
    Eu una chiar cred ca daca comunici cu cealalta persoana totul se poate rezolva si poti sa ai relatia dorita[ cu conditia ca amandoi sa fie pe aceasi lungime de unda,adica sa caute acelasi lucru]

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu m-ai aburit si scuze ca nu ti-am raspuns mai demult ,nu am vazut commentul tau.
    Deci,eu asa gandesc daca el crede ce spun alte persoane si nu ma crede pe mine inseamna ca nu ma cunoaste,deci nu merita.Daca as tine foarte mult la el,as incerca totusi sa il las sa ma cunoasca si sa ii demonstrez ca persoanele respective sunt doar invidioase,intr-un cuvant as lupta pentru el.
    Eu am o teorie a mea si anume ca nu exista prieteie intre o fata si un baiat,la un moment dat unul dintre ei il place pe celalalt.La mine si la prietenii mei s-a dovedit adevarata.Uneori unul dintre noi a intemeiat o prietenie pentru ca a crezut ca cealalta persoana e simpatica sau draguta ,adica intr-un fel spera si la mai mult sau cealalta persoana spera la mai mult.Am intalnit o situatie in care o persoana spera sa fie ceva mai mult decat o simpla prietenie cu un tip si cand a aflat ca era cu cineva,a hotarat sa fie doar prietena.Bineinteles ca el nu a banuit nimic.
    Deci,eu cred ca persoanele alea se comporta asa doar pentru ca sunt invidioase pe tine iar tu ai un avantaj fata de ele.
    Tu esti cu el acum,te cunoaste cum a spus si el.Demonstreaza'i ca pe tine ar trebui sa te creada si nu pe altcineva,fa'l sa aibe incredere in tine si sa poata vorbi orice cu tine.Daca el mai crede in ce spun altii,atunci inseamna ca nu te merita ,iar tu intr-adevar iti va fi greu sa treci peste dar macar nu te vei intreba vreodata ce s-ar fi intamplat daca..

    RăspundețiȘtergere