sâmbătă, 18 septembrie 2010

iar

Da,eram sigura ca asa o sa se intample...si totusi,am preferat sa ma mint,sa am incredere totala in el,fara sa fiu precauta.Mi-am pus sentimentele pe tava in fata lui si am pierdut.Poate sunt si paranoica,dar in anumite privinte am dreptate.El se lasa influentat de toti si eu nu pot lupta impotriva a 5-10 persoane.Eu sunt singura,ele sunt mai multe.Asta e...iubirea nu e facuta pt mine acum.Ar trebui sa nu ma mai amagesc singura si sa renunt pt totdeauna la el,sa nu il mai las sa se joace cu mine.Jocul asta trebuie sa inceteze.
M-am saturat sa sufar din cauza lui si sa stau mereu cu gandul ca iar o sa auda vreo barfa si o sa se lase influentat de "prietenele" lui.Credeam ca ma cunoaste si se poate mandri cu mine...vad ca nu e asa.Nici macar curajul sa recunoasca asta nu il are.Trebuia sa ii ascult pe restul cand imi spuneau sa fiu atenta,dar asa sunt eu,incapatanata si vreau sa fac mereu totul cum vreau eu,desi stiu ca nu e bine.
El spune ca totul e in regula,ca nu s-a schimbat nimic,dar el e schimbat.Cum poate sa creada ca nu observ asta?Inca o despartire,dar asta va fi definitiva.Trebuie sa am puterea sa merg mai departe,fara el.Bine,sincer,inca nu ne-am despartit,dar asta urmeaza.

2 comentarii:

  1. hmm... nu toti au taria sa ignore vorbele lumii... stiu prea bine prin ce treci... desi nu cred ca e total sfarsitul in cazul tau... timpul isi va spune cuvantul, si poate comunicarea. din pacate acolo e nevoie de 2 oameni...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa inteleg ca pentru el tot "vorbele lumii"conteaza.
    Uneori avem tendinta de a pune mai mult accent pe ce spun altii decat a asculta sau pur si simplu a crede persoana iubita desi poate mai tarziu regretam.
    Eu[e parerea mea personala,deci nu sariti pe mine] cred ca e mai bine ceea ce vrei sa faci din mai multe motive primul ar fi ca mereu vei trai sub o amenintare ca sa zic asa,darca cel mai bine spus e teama.Da!Te vei temea mereu ca va asculta de altii si pana la urma vei fi mai mult nefericita decat fericita,mai ales daca e cum spui tu si el s-a schimbat foarte mult.

    RăspundețiȘtergere