marți, 17 august 2010

Dor

Mi-e dor de el...de celalalt el,primul meu iubit.Poate tot ce s-a intamplat intre timp cu baiatul pe care il iubesc m-a facut sa ma gandesc la fostul meu prieten.Cu el nu as fi trecut prin tot ce trec cu actualul.El ma iubea si eu i-am dat papucii.Asa a fost cel mai bine,stiu...dar mi-e dor.Mi-e dor chiar si de certurile cu el,pt ca intotdeauna ne impacam si nu trebuia sa cedez numai eu,lasa si el de la el....in schimb,actualul e altfel.Cu fostul vorbeam mereu,ne intalneam...cu actualul nu e asa.
Mi-e dor de sfaturile lui,de discutiile cu el,de incurajarile lui,de faptul ca puteam sa ii povestesc orice.Mi-e dor de toate lucrurile astea.
Poate deprimarea m-a facut sa scriu postarea asta,dar nu stiu....o particica din mine regreta anumite lucruri si mai ales,regret ca l-am facut sa sufere.Nu merita sa sufere atat din cauza mea.Am fost o pustoaica care (scuze pt cacofonie) l-a facut sa se indragosteasca de ea si l-a parasit.Si...toate lucrurile se intorc in viata.Poate acum,cu actualul,s-a intors roata,in defavoarea mea.

2 comentarii:

  1. Groaznic.
    Cunosc pe deplin sentimentul:((
    Dupa ce pierzi ceva, iti dai seama cat de mult a contat:(

    Lorelei.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu trebuie sa te simti vinovata... si eu am facut acelasi lucru cu primul meu iubit... m-am gandit ocazional cum ar fi fost daca nu puneam punct si nu eram "o copila prostuta"... melancolie... dar acum nu isi au rostul "daca si parca" regretele sunt cele mai urate lucuri, si trebuie sa faci in asa fel incat sa actionezi, sa schimbi situatia daca se poate. pentru a nu aduna mai multe regrete, nu ezita. mai sunt si clipe nostalgice, dar dau farmec vietii... si sunt acele situatii din care mereu ai ce invata. :)

    RăspundețiȘtergere