miercuri, 30 iunie 2010

Pentru tine

Ma poti face sa am incredere in vorbele tale? Imi poti demonstra ca sunt iubirea vietii tale? Imi poti spune cum sunt unica pentru tine?
De ce folosesti vorbe mari,daca nu esti sigur de ele? De ce acum crezi ceea ce spui si maine renunti la mine si uiti tot ce a fost intre noi?
De ce imi doresc atat de tare sa te cred,de ce inima mea viseaza la clipa cand vom fi casatoriti,pt ca asa ai facut-o tu sa viseze?
De ce ma doresti atat de tare,incat nu poti astepta?
De ce esti maestru in arta vorbelor,dar in arta faptelor esti un incepator?
De ce am atata nevoie de tine?
De ce iar m-am intors la tine?
O sa imi raspunzi vreodata la intrebarile astea?O sa ai curaj sa imi spui tot ce simti?Oare eu iti sunt sortita,asa cum presupui tu?

4 comentarii:

  1. nu am sa raspund eu la aceste intrebari. ca nu's pt mine :))
    si oricum imi stii vesnicul raspuns :)))
    app de maestrii in arta vorbelor, am cunoscut si eu unul :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. si a ramas doar un maestru in arta vorbelor.
    si in arta de a pleca, cred

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca-l vei mai intalni, te sfatuiesc sa-i pui intrebarile direct, iar daca simti ca nu spune
    adevarul, e clar ca el nu merita una ca tine;)
    P.S.-imi place cum te exprimi:D

    RăspundețiȘtergere