sâmbătă, 20 noiembrie 2010

A&M

Daca doi oameni sunt facuti pt a fi impreuna,pana la urma vor gasi drumul de intoarcere.

Si daca nu mai gasesti drumul inapoi? Sau daca il gasesti de prea multe ori?
Poti sa ajungi sa te plictisesti,daca stii dinainte ce se va intampla.Daca sunt sigura dinainte ca el se va intoarce,unde mai e farmecul? Mi s-a spus ca imi place sa sufar,ca imi place durerea provocata de el.Poate asa e.Poate chiar sunt masochista,probabil imi place sa sufar.Daca nu as mai suferi,nu as mai aprecia momentele in care sunt fericita.Dar merita un mic moment de fericire atata durere?
Plus ca as putea sa am pe cineva care ar face orice pt mine,care la un singur gest din partea mea ar face tot ce i-ar sta in putinta pt a ma face fericita....dar oare asta de ce nu ma multumeste? De ce prefer sa iubesc un baiat ca EL,cand as putea pur si simplu sa ma duc sa fiu cu cineva care ma iubeste?
Raspunsul as putea sa mi-l dau singura,pe celalalt nu il iubesc.Si totusi...nu poti sta intr-o relatie fara sa il iubesti pe celalalt? Poate iubirea lui e de ajuns si pt mine,poate este suficienta doar dragostea lui.
As vrea sa pot iubi la comanda...cat mi-as dori asta! Sa pot comanda inimii,sa ii pot spune "uita de EL! Iubeste-l pe celalalt!" , dar nu pot face asta.NU POT! Ma simt neputincioasa in fata iubirii si a inimii mele.Incerc sa lupt,dar nu am castig de cauza.Trebuie sa imi predau armele si sa ma las dusa de val.Poate nu ma inec pe parcursul acestei "calatorii".Si poate,cine stie,la sfarsitul ei voi fi cu cineva pe care sa il iubesc si care sa ma iubeasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu