vineri, 22 octombrie 2010

...

Tu esti pacatul meu.Esti cel care ma aduce in situatia de a face lucruri necugetate,de a nu mai gandi normal.Cand sunt langa tine,parca nu mai sunt eu,zici ca sunt sub influenta unei vraji.E de ajuns sa ma uit in ochii tai,sa ne intelegem din priviri si deja restul nu mai conteaza.Nu mai conteaza cat am suferit,cat sufar,cat voi suferi,pt ca te-am iubit si te iubesc....si stiu ca am fost fericita...chiar daca pt putinele clipe de fericire am platit cu lacrimi.A fost alegerea mea.Nu m-a obligat nimeni sa fac asta,nu mi-a pus nimeni pistolul la tampla,spunandu-mi ca ma omoara daca nu ma impac cu tine.Eu am vrut asta...poate am ales prost,poate am ales bine.Nu se stie...dar ce stiu este ca avem amintiri frumoase pe care nu le regret.Cum sa regreti acele declaratii?Cum sa regreti privirile aruncate pe furis?Cum sa regreti sarutul ala care te face sa ajungi in al noualea cer?Eu nu pot sa regret asta.Tu poti?

2 comentarii:

  1. Iubirea ne face de cele mai multe ori sa ne pierdem mintile. Si asta ma face sa ma indragostesc de fiecare data mai tare...mai tare...

    RăspundețiȘtergere
  2. de ce sa regreti trecutul? invata din el si apreciaza momentele frumoase! life's weird, and it gets more awkward by the day :) >:D<

    RăspundețiȘtergere