sâmbătă, 17 iulie 2010

Fericire


Ar trebui sa fiu fericita.Am tot ce am vrut.El s-a intors la mine,spune ca ma iubeste,ma vrea doar pe mine....dar indoiala ramane in sufletul meu.Nu pot sa fiu sigura.Ii vad in privire ca ma iubeste,se uita la mine de parca nu mai exista alta pt el.Dar daca privirea lui minte? Daca stie sa se prefaca extrem de bine?De unde stiu eu ca nu o sa ma paraseasca iar? Si...mai ales,de unde stiu ca nu ma insala? Este o fata in viata lui,despre care el spune ca nu il intereseaza...si totusi,o cauta.Mi-am dat seama ca vrea doar sa ma faca geloasa,dar indoiala ramane.Indoiala asta ma impiedica sa fiu fericita.
Il vreau doar pt mine,vreau sa exist doar eu pt el.Simt ca tine la mine si nu ma insala,dar...poate el minte fara ca eu sa-mi dau seama si reuseste sa ma pacaleasca.
Se presupune ca ochii unei persoane nu mint niciodata...dar daca eu sunt atat de indragostita de el,incat vad in ochii lui ceea nu exista? Il vad ca ma iubeste si de fapt,poate doar mi se pare....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu